yang semasa

Jumaat, April 17, 2009

YANG TERKINI : SENSASILAH PULAK

Awal pagi tadi seorang wakil rakyat (MP) BN (bukan MP Terengganu tapi MP senegeri dengan PM) menghubungi saya. Walaupun MP berkenaan kawan lama saya, sebelumnya beliau tidaklah biasa menghubungi saya sebegitu awal. Kekangan masa dan kesibukan beliau sebagai YB, saya amat sedari. Sangkaan saya ada kes-kes kecemasan atau berita kurang baik yang ingin disampaikan.

Diringkaskan cerita (kami berbual menerusi telefon hampir setengah jam), kesimpulan dari cakap-cakap saya dengan beliau ialah YB kawan saya ini telah dihubungi oleh orang-orang tertentu untuk mendapatkan pandangan SIAPA YANG SELAYAKNYA MENJADI MB TERENGGANU, sekiranya Mat Said ingin ditukarkan?

Apa sudah jadi?
Kenapa persoalan sedemikian yang menjadi topik perbincangan kami?
Ada apa-apa yang sensasi?
Related Posts with Thumbnails