yang semasa

Ahad, Ogos 01, 2010

YANG SEMINGGU SEKALI ATAU YANG HARI-HARI?

Mula-mula mari baca sms ini :

Kemenangan Rasulullah SAW dalam Perang Badar dengan hanya bala tentera Muslimin seramai 313 orang menghadapi musyrikin Quraysh seramai 1000 orang bukan sahaja kerana kesabaran dan keberanian tentera Islam tapi kerana perjuangan yang ikhlas dan diberkati Allah. Namun dalam UMNO Terengganu kini perjuangan yang ikhlas dan benar digambarkan sebagai tindakan syaitan tapi tindakan syaitan digambarkan sebagai tindakan malaikat. Mungkinkah ini petandanya UMNO akan rebah tersungkur dalam PRU akan datang? Tiada lagi keberkatan dan inayah dalam UMNO yang hanya meletakkan kepalsuan dalam perjuangan.

Kemudian mari pula baca sms ini :

Parok Md Said gomol Adun2 yang gi jumpe PM baru2 ni. Dia kata termasuk Adun dari Kemaman gi jumpe Najib nak buang dia. Ucapan dia sepenuhnya hanya gomol Adun saja. Memang dia rasa dia boleh bergantung dengan Raja lagi dan Najib tak berani tukar...!!!

Kemudian baca lagi sms ini :

Mad Said kata ADUN-ADUN yang tidak sukakan dia, seminggu sekali kerja mereka adalah ke sana ke mari berusaha untuk menjatuhkan beliau.

JAM : Maaf boss... RALAT : bukan seminggu sekali, tapi tiap-tiap hari.... kah3 kah3 kah3.... Gomol jangan tak gomol bosss.... kah3 kah3 kah3...
Related Posts with Thumbnails